Home › Forums › Platformok › C64 › VICE
- This topic has 22 replies, 9 voices, and was last updated 12 years, 7 months ago by rawbits.
-
AuthorPosts
-
2010-07-22 at 19:26 #1415MegabyteMember
Tudom, láma vagyok, mint az állat. De VICE alatt azt a k. ESC-et hogy kell bevinni? Már próbáltam mindkét leképezési módot, de semmi.
2010-07-23 at 09:27 #6044OswaldMembernem ertelek. esc = run stop, mit nem tudsz bevinni?
2010-07-23 at 13:13 #6045MegabyteMemberszóvalESC-et akarok bevinni<- így néz ki :D
2010-07-23 at 16:27 #6046OswaldMemberc64es balranyilat? “0”-ra kijön.
2010-07-23 at 18:42 #6047MegabyteMemberhmm, én az összes gombot megnyomtam, egyikre sem jött :D azt hittem van rá valami combo…
2010-07-28 at 12:25 #6048HoildMemberLehetőleg kapcsold az OS-t (vagy annak látszó izét) magyar billentyűzetkiosztásra, aztán masszírozd azt a gombot, amin magyar jelölésű billencs esetén “Í”, angolnál “`~” szerepel.
2010-07-28 at 18:37 #6049MegabyteMemberHát, sajna nem megy :( magyar kiosztás, í-re sincs semmi. Vice oldalán nem találtam semmi infot. Amúgy linuxos VICE.
2010-07-29 at 00:13 #6050EdhellonModeratorX11-es viceben vmi nagyon elbaszott billentyukombinacio hozza ki (a magyar kiosztas sulyosbito korulmeny :)) Anno en atvarialtam a vice keymapjat hogy a ~-ra adja ki a balranyilat, de mar nem emlekszem hogy csinaltam pontosan… :( Ha nem sikerul megoldani, megprobalom eloasni a keymap file-omat valahonnan, de az US billentyuzethez keszult szoval lehet hogy az sem fog segiteni rajtad…
2010-07-29 at 09:09 #6051MegabyteMemberHmm, köszi az infot, lehet feltúrom a config file-ot én is, bár az US-es is segítene szerintem ha megtalálod, jó az nekem úgy is, csak valahol meglegyen, így nehéz rajzolni emulátorban… Monitorom meg persze nincs a c64-hez.
2010-07-29 at 20:45 #6052EdhellonModeratorMent mail az itt megadott cimedre.
2010-07-29 at 20:53 #6053MegabyteMemberKöszönöm :D
2010-08-03 at 19:01 #6054MegabyteMemberEhh, nem megy ez. Kipróbáltam Edhellon configjával is, de nem megy, és már más a fájl szerkezete is, nem lehet összehasonlítani miben térnek el :(
Szerintem vagy keresek másik c64 emut linuxra, vagy virtualboxban futtatok egy xp-t, és azon egy ccs64-et…2010-08-05 at 00:58 #6055EdhellonModeratorHa lesz idom valamikor megnezek egy aktualis X11 valtozatot hogy is van ez, addig esetleg megkerdezhetsz valakit addig a CSDb-n, par vice developer szokta olvasni a forumokat…
2010-08-05 at 08:28 #6056MegabyteMemberKöszi, akkor majd írok nekik:)
2010-09-18 at 21:38 #6057CaiwanMemberI see you 64
Realtime memory viewer Vicehoz, és Frodohoz.
http://icu64.blogspot.com/Már functionon is szóbajött; Szerintem egy cikket megérdmelne. Demókat nézni vele egész érdekes :)
2010-09-19 at 12:40 #6058MegabyteMemberKár hogy win kell hozzá.
2010-09-19 at 17:13 #6059CaiwanMembermeg .net 2
2012-04-30 at 22:26 #21467szabokMemberHali!
Lenne egy kérdésem. A Vice 2.2-es hány magos procit kezel le.
Ergó hány szálon emulál. Mert nekem dual magos van és azt
kezeli. de pl a legújabb 2.3-mas már csak 1 szálat kezel.Üdv, Chris
2012-04-30 at 23:29 #21468MurphyMemberNem tudom, de miért számít? Bármelyik mai PC-n 1000% fölött szokott futni. Semmit nem tudok róla, de tippem szerint a többszálú emuláció a hangot értinheti, az ami leginkább külön bontható, és kellően számításigényes…
2012-05-01 at 01:40 #21469GargajKeymasterIgazabol en mar a 64bites verziot is overkillnek tartottam, mar egy telefont alig bir kihajtani :)
2012-05-09 at 14:09 #21713rawbitsMemberIgazából ezek nem annyira feleslegesek, csak az átlag felhasználónak. Nekem pl van olyan gondom, hogy a gameboy emulátorok egyszerűen képtelenek jól működni felvétel közben (Fraps). Talán ha jobb opciók lennének a szálak kiosztására (vagy egyáltalán lenne) akkor nem torzulna a hang.
2012-05-09 at 16:33 #21714GargajKeymasterAnnyira keves a szamitasi teljesitmeny, hogy maga a thread-management venne el a legtobb idot. Az mas kerdes hogy a FRAPS mennyit lassit.
2012-05-09 at 20:19 #21715rawbitsMemberÓó ezek mindig akár hónapos nyomozások is lehetnek, hogy egy program, a megjelenítés, a HDD lassúsága vagy akármi a bűnös. Csak ha mondjuk akár program szinten is ki lehetne osztani a magokat, akkor esetleg lenne esélyük együtt működni és nem egymás után meg össze-vissza.
Amúgy ezt a hozzáállást nem is értem. Hiába van több magos procid a Win eleve csak 1-et használ ha nem állítod be neki kézzel a magok számát. Azt mondjuk nem tudom, hogy ha nem használja beállítás szerint a többi magot, akkor ha API-ből indítasz pár thread-et azt kiosztja-e a magokra. Ezzel még nemigen foglalkoztam.
Egyébként a Fraps szerintem észrevehetetlenül fut. Vettem már fel olyan játékot ami épp csak fut a gépen és nem éreztem különbséget – pedig ha fut, akkor elvileg buffereli közben a videót akkor is ha nem veszel fel épp.
De abba is hagyom, mert nem ez itt a topic. Vice-hoz sajnos nem értek FrodoDS-t használok. :)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.