Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › Szegény ember 3DS betöltője
0.03 out
javtások:
-nem fagy ha nincs uv
-freeket megcsinálja
-inicializálja a változókat rendesen
na a helyzet akkor az, hogy amint Caiwan belegyártja a textúranévkiolvasót, megyek és stabilitásilag szépen javítom az egészet, kiírtom belőle a fölösleges cuccokat, meg ilyesmi, és lesz fasza össznépi szoftverkommunista 3ds loaderünk. alien.
Sajnos Caiwan már nem segít tovább, kénytelen leszek egyedül befejeznem a libraryt. Természetesen nagy köszönet neki azért, hogy az alapokat biztosította hozzá.
Egyelőre befejeztem a dolgot.
A textúrázás végre működik. Tisztítottam picit a kódon. Ha bárkinek bármilyen ötlete, javaslata, egyebe van, nyugodtan mondja, vagy esetleg szó nélkül írja át a kódot, írja bele hogy mit írt át, aztán rakja fel.
Bocs, de a kódot helyetted nem írom meg. Mellesleg ennyit is kiadni meredek lépés volt tőlem, mert a csapat többi tagjának beleegyezése is kellett volna hozzá, hogy most én ezt odaadom neked. Amúgy tervbe van véve hogy meg lesz írva minden ami neked is kellene, de ehhez meg többször át kéne gondolni, mivel engem egyedül az érdekel, hogy a mi motorunkba jó legyen, és elsősorban nem a tiedhez. Éppezért nem gányolhatok össze valamit, amit később meg ki kell dobni és/vagy használhatatlanná válik a többi.
És ne floodold szét a topicot plz.
nem értem, miért lenne floodolás az, ha a projektről, amiről szó van, információkat osztok meg :Damúgy egyelőre minden kívánt ficsőrt belegyógyítottam, de a satbilitáson még javítani kell.
0.06 – msvc alatt potenciálisan exceptiont dobáló bug ki lett cserélve
jajj értem már mit akarsz, jólvan, bocs :DEdit: Hé, most látom csak: hát én ezt nem azért adtam oda, hogy feltegyed sourceforgera, hanem hogy belső használatra.
kész a 0.07, kijavítottam a normalok kezelését. Lehet weldeléssel (ez jelen esetben a közös csúcspontok normáljainak összevonását jelenti), és annélkül is betölteni a modellt. Aztán mostmár tényleg elkussolok mára. Összességében jól dolgoztunk. sailormoon.3ds ftw ;D
Cool olvasni ezt a fejlesztési naplót, nekem bejön! Kivéve Caiwan avatarja, ami igencska megnehezíti az olvasást. :D
És elfogytak a bugok is.
Caiwan: Majd fájdalomdíjként kapsz egy TitaniumGL-t :-)
Szerintem ha mar sw render/wrapper OpenGL lib, akkor mar http://mesa3d.org/ :) Ez raadasul ingyen van es jobb minosegu. ;)
Pontscho opensource barátai 9 év után sem tudtak multithreaded softrenderert írni, így sajnos egy modernebb sokmagos gépen az én rendereremhez képest egy jó nagyságrenddel lejjebb található a teljesítményük. De én komolyan drukkolok nekik! ;)
Aha. :)
Modern, sokmagos gép GPU nélkül? Még egy GMA950-el szemben is megnézném a softrenderered teljesítményét, Geri! :)
Nem én hozakodtam elő a szoftveres rendererrel, pusztán tényeket közöltem.