Home › Forums › Platformok › PC › [szavazás] Leadhasson az LGFX egy 124 megás demót demóként functionra?
- This topic has 207 replies, 26 voices, and was last updated 15 years, 10 months ago by
Geri.
-
AuthorPosts
-
2008-08-19 at 16:09 #5317
abcug
Memberkosmoplovci suxx :(
de most komolyan… a debris ~180k-ja utan erdekelt volna, hogy mi fer bele 124mb-ja ezert lobbizok, de olyan ertetlenek vagytok :)
2008-08-19 at 16:11 #5318Geri
MemberA merész újítások mindig heveny ellenállásba ütköznek.
2008-08-19 at 16:13 #5319d-lee
MemberEz pont olyan, mint amikor a Michelin 2003-ban khm… “felreertelmezte” a szabalyokat. A gumiknak a verseny elott x cm szelesnek kellett lennie. Teny, hogy nem volt leirva sehova se, hogy a verseny utan sem art, ha a gumi szelessege nem x+5 cm (nagyobb tapadofelulet = gyorsabb kocsi). Termeszetesen ezt ev kozben (pont veletlenul a szenvedo Bridgestone-os Ferrari hazainak szamito monzai versenye elott … muhaha) betiltottak utolag, nagy felhaborodast kivaltva.
2008-08-19 at 16:29 #5320pasy
KeymasterGeri, ennyi hozzászólás írása alatt le lehetett volna tömöríteni 32mega alá, de komolyan
2008-08-19 at 16:42 #5321Murphy
MemberGeri: szerintem ne add ki party nélkül, a méretlimit kb 2 év múlva 128 mega lesz, csak ki kell várni. :) Másik alternatíva, hogy add ki két részben, így csak 3.5 perc hosszú lesz, és talán beleférsz a méretlimitbe is. :)
2008-08-19 at 16:52 #5322Geri
MemberMurphy: nem várom meg, hogy elavuljon.
2008-08-19 at 17:13 #5323Geri
MemberPár óra, és feltöltődik a demó. És egyúttal be is jelentek valamit.
2008-08-19 at 17:49 #5324Bery
MemberGeri: nem bírod a kihívásokat :)
Gargaj: thx!
2008-08-19 at 17:52 #5325Geri
MemberGargajt is kihívtam már, mégis kibírtam. .P
2008-08-19 at 18:13 #5326Geri
MemberKedves demószkene / demószkennerek:Ennyi volt. Farewell! Már nincs gusztusom ehhez az egészhez.Így alakultak a dolgok, sajnálom. Ezentúl hasznosabban fogomtölteni az időmet. A művészetet nem lehet keretek közé szorítani.Szerintem. És akkor most jöjjön az utolsó lgfx demó, amipersze úgy sem fog senkit sem érdekelni.LegendgrafiX – Tribes feldolgozásMelon és Pulse demója alapjánFAREWELLhttp://legend.extra.hu/scene/lgfx_tribes-frwl.rar(jobban mutatott volna functionon, de a rögzült viselkedésmintákalapján kialakított szabályzat ezt nem tette lehetővé. I.J.)ATI kártyákhoz:http://ati.amd.com/support/drivers/xp/previous/radeon/radeonxip-cat711-xp.html(!!!)További szép szkennelést minden szkennernek.Sziasztooooooook demóószkene!
2008-08-19 at 19:11 #5327TaZaR
MemberSzerintem azzal volt a gáz, hogy rosszul lett feltéve a kérdés. Úgy kellett volna, hogy “64k introként indulhat-e?”.
2008-08-19 at 19:26 #5328pontscho
MemberKoszonom a vidam estet, ennyire meg a hup-on sem szoktam szet rohogni az agyam. :)
2008-08-19 at 19:28 #5329slyspy
KeymasterGeri!
Szervezők dolga eldönteni mit engednek, mit nem. Megkérdezted Gargajt, megkérdezted a “közvéleményt”, nem ment át az elképzelésed.
Ezen így megsértődni nem az igazi. Wildba még mindig beadhattad volna. Én tiszteletben tartom a befektetett munkát, ezért igennel szavaztam, ugyanakkor azt be kell látni, hogy szabályok keretet adnak a dolognak, és az a korrekt, ha mindenkire vonatkoznak.
A demokészítés egyrészről művészet, másrészről technikai sport. A te demód a technikai követelményeknek nem felel meg, de pont az ilyen alkotások számára találták ki a wild compót, azaz azt a kategóriát, ahol a művészetet nem lehet keretek közé szorítani.
Szervezőknek meg tanulság, hogy konzekvensen kell eljárni vagy a szabályok szigorú betartásának irányában, avagy a rugalmas kezelés irányában.2008-08-19 at 19:32 #5330pontscho
MemberSzerintem legyen functionon geri demo optimalizacio kompo, ahol az legyen a feladat, hogy ki tudja ezt a fostengert a legkisebb meretre osszenyomni. Csak ez az egy peremfeltetel legyen.
2008-08-19 at 19:51 #5331Geri
MemberÉn nem sértődtem meg, nem értem miből gondolod ezt .P
2008-08-19 at 20:17 #5332Murphy
MemberGeri: Megnéztem a demót, és tavalyhoz képest sokat fejlődtél, ami jó. Ugyanakkor ahogy már többen mondtuk, a szabályok csak úgy működnek, ha mindenki betartja azokat. Milyen érzés lenne pl. helyezettnek lenni, úgy, hogy mindenkinek be kellett tartani a méretlimitet, kivéve neked?
Ezt a demót néhány órányi munkával le lehetne húzni 64 mega alá, elég lenne a glm fileokban 2 tizedes jegyig tárolni a vertexeket, és kitörölni a nem használt textúrákat, illetve amit használsz azt olyan felbontásban tárolni amilyenben készült (pl scroller). Ugyan így már valószínűleg megfelelnél a méretlimitnek, de kicsit több munkával lehetne még tovább faragni. Nem elegáns dolog 2048×2048-as textúrákat tga-ként tárolni, jpg vagy dds jobb ötlet lenne, és a demózenét két féle formátumban tárolni is igen laza dolog.
2008-08-19 at 20:25 #5333Geri
Member“Ugyanakkor ahogy már többen mondtuk, a szabályok csak úgy működnek, ha mindenki betartja azokat. “
Én mindigis betartottam a szabályokat.
2008-08-19 at 20:34 #5334Bery
MemberÉn azért örülök ennek a nagy demonak, mert végre értelmet nyert a 10Mbit-es itthoni netem. Közel annyi idő alatt letöltöttem, mint régen az 5 Mb-os demókat, az 384 KBites neten ;)
2008-08-19 at 20:50 #5335Bery
MemberÉéééésss…..csak 521 Mb-t kitömörítve, azaz se Blueray, se HD-DVD, de még csak egy elavult DVD se kell hozzá, simán elfér egy CD-n ;)
Mondjuk a loadingot nem bírtam kivárni, pedig 2x is nekifutottam, de egyszer majd Isten bizony megnézem.
De miért kell külön exe minden processzortípusra? Azon kívül, ha ennyi az ismert bugok száma a videokártyák függvényében, akkor különösen le kellene cserélni azt a sok engine exe-t, egy jóra ;)
2008-08-19 at 20:59 #5336Geri
MemberAz exék száma nem befolyásolja a bugokat :P
Azért van exe minden procitípushoz, mert a procihoz hozzáillő exe gyorsabb, én meg teljesítményhajhász vagyok néha.2008-08-19 at 21:05 #5337Murphy
Membergeri: Dehát nem egy cpu terhelő demo, mérhetél már számottevő sebességkülönbséget? Szerintem sokkal többet gyorsítana a végeredményen, ha dds-ben lennének tárolva a textúrák, az ugye sok-sok sávszélességet spórol a videokártyának. No meg azonkak is akik letöltik a netről. ;)
2008-08-19 at 21:13 #5338Geri
MemberNos, ez egy game engine, és nem arra lett kitalálva, hogy én scene demókat gyártsak vele (a demózás csak ilyen unaloműző melléktermék féle), ennél fogva, bár ugyan nem látszik, de szerencsétlen engine a háttérben egy fantasy-rpg-t is számol alles cuzammen, bár igaz, hogy semmi dolga sincs, a hozzá fűződő ciklusok azért mennek mindenhol, hisz elég jól egybe van gyógyítva. De van a demóban is proci igényes rész: pl a részecskék a teremben. Annyira persze nem cpu igényesek, de a megfelelően optimizált exe a hozzá való processzorral bizonyos esetekben bizonyos gyengébb videókártyákkal pont átt tudja billenteni az embert a játszhatóság/szaggatás határán, és ez a végfelhasználó számára egy örömteli dolog.
2008-08-19 at 21:19 #5339Murphy
MemberHa game engine, akkor kifejezetten ajánlatos dds-eket használni. Alpha nélküli textúráknál 4 bit per pixel, alphásoknál 8 bit per pixel, legtöbbször észrevehetetlen minőségromlás mellett. Sokkal kevesebb videomemóriát foglal, és tartalmazza a mip-map fázisokat is, így brutál gyors betölteni.
2008-08-19 at 21:22 #5340Geri
MemberMielőtt ezt a relaset elkészítettem volna, marha lassú volt a modellek betöltése. Van egy függvény c-ben, ami bizony kellemetlen perceket okozhat: ez az atof. Az atof nem mást csinál, mint szövegből floatot gyártmányol, csak éppen marha lassan. Újraírva az arof-ot, a betöltési idő 3 percről 40 másodpercre esett (és folyamatosan a vinyót olvassa, alig gondolkozik valamit is :D)
2008-08-19 at 21:28 #5341Bery
MemberGeri, és ez mennyit segít a brutál nagy tga texturákon? ;)
Egyébként meg, ha ekkora és ennyi modell van, én nem eröltetném alapból a szöveges tárolást, elvégre csak egy szimpla float konverter sokat hozhatna a méreten, így a vinyóhasználaton is, miközben megírni egy ilyet elenyésző idő. És ez csak a legegyszerűbb megoldás, minden optimalizálás és egyéb elbonyolítás nélkül. Bónuszként a játék is ráférne egy DVD-re a 10-es csomag helyett ;)))
2008-08-19 at 21:41 #5342pohar
Memberpouetizálja valaki? :)
2008-08-19 at 21:42 #5343Geri
MemberÍgy is rá fog, mert chipset alapú pályafelépítés lesz .PMeg ott a geometria és a textúrák részletessége ennek töredéke lesz csupán.
2008-08-19 at 22:23 #5344slyspy
KeymasterSzerintem meg a technikai iránynak kell adni, és asszem egy méretcsökkentés nem olyan nagy dolog azért. Szóval összességében azt mondom, hogy kár ezért az egész dologért, hogy így alakult. Mindezt attól függetlenül mondom, hogy tartalmilag milyen a demo, és azért is, mert bár egy kurva kukkot nem értettem soha egyik demóból sem, mégis eléggé szórakoztatónak találtam a Geri-produkciókat.
megjegyzes: ezt a kommentet meg par oraval ezelott irtam, csak nem nyomtam ra a kuldesre. :))) de majd most.
2008-08-19 at 22:37 #5345Geri
MemberÖrülök, hogy nem dolgoztam hiába :P
2008-08-20 at 00:56 #5346Geri
MemberAzok kedvéér, akinek fos a videókártyája.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.