Home › Forums › Platformok › PC › MegaDemo Hungarikum
- This topic has 92 replies, 22 voices, and was last updated 15 years, 4 months ago by Geri.
-
AuthorPosts
-
2007-06-28 at 19:28 #1287LacosteMember
Sziasztok! Bery-vel és Sly-al beszéltünk már a témáról és arra jutottunk, hogy dobjuk fel a fórumon, ki mit szólna hozzá. Ugye azt mindenki tudja, hogy Commodore-on vannak olyan alkotások, melyekben 1-1 partot egy csapat készít és valaki vállalja az összefűzését és IRQ loader-ét. PC-n ilyen kezdeményezés úgy tudom nem volt még, hogy magyarország nevesebb csapatai összeálljanak egy MEGADEMO-ra. Arra gondoltam, hogy összeszedjük azokat a csapatokat, akik számítanak vagy számítottak a magyar scene életében és lenne kedvük 20 másodperces partot készíteni zenével, grafikával,kóddal. Aztán amikor megvannak a partok, akkor összefűzzük őket és a zenéket összemixeljük.Aztán kiadjuk mondjuk a Breakpoint-on mint az egész magyar scene MEGADEMO-ja!A probléma ott van, hogy mivel mindenki külön nyelven programoz, össze kell hozni egy közös nyelvet vagy valamit.Zenében megpróbálni olyat alkotni, ami összemixelhető (elég nehéz) vagy csak effecteket gyártani és a főzenét valaki megírja vagy választható lenne az elején, hogy kinek a zenéjére menjen. Aztán az effectek meg egy külön csatornán a megfelelő partnál bejönnek.Poénból még azt is lehet, hogy a partok között úgynevezett egységes effectet használunk mint mondjuk LOADING ! :)A kérdés tehát egyszerű: Láttok-e benne fantáziát, benne lennétek-e vagy dobjuk az ötletet a kukába ??Nem hiszem, hogy az AI, SHOCK, MAJIC12, EXCEED, DINASTY nem érne rá esetleg mint régi nagyok és 20 másodpercet nem dobna össze…Na ez lenne az ötlet.!!! Ha tetszik, ha nem válaszodra kíváncsiak lennénk !!!
2007-06-29 at 05:23 #3576vincenzoMemberszerintem jó ötlet. és azt hiszem, beszélhetek az egész freshmindworkz nevében: benne vagyunk! :)
ja, hát nekem könnyű, mert nem kell a kód egységesítésén gondolkodnom… majd gondolkodom a zenén :)
egyébként 64-en volt olyan demo, amiben lehetett választani 3 zene közül, nagyjából egységes felépítésűek voltak, így nem kellett sokat tökölni az időzítésekkel. ha jól emlékszem, a cycle volt az: http://noname.c64.org/csdb/release/?id=119592007-06-29 at 06:47 #3577slyspyKeymasterÉn olyanban is benne lennék, hogy egy közösen írt zene lenne.
2007-06-29 at 07:11 #3578pasyKeymastera kód egységesítése nem gond, mindenki csinál egy dll-t a sajaát részéről, amibe van 2 függvény pl: initUFpart; meg renderUFpart(timer); és akkor a főprogram meg meghivogatja, és akkor ennyi..
2007-06-29 at 07:59 #3579BeryMemberAI, Shock, Majic12-re kíváncsi leszek :) A DLL jó ötlet, már csak azt kellene eldönteni, hogy OpenGL, vagy DirectX. Meg, hogy jelentkezzen pár csapat.
2007-06-29 at 08:49 #3580iONicMemberHáááát, végülis AI részről támogatom. Bár az OGL/DX-es korszakból én már kimaradtam. De hát mindig tanul az ember vmit.
2007-06-29 at 09:25 #3581MurphyMemberJavaslom tisztázzuk, hogy nem kizárólag nyugdíjas csapatokat próbálsz megnyerni a visszatérésre, ez a demo nem invite only lenne hanem, hogy bárki részt vehet benne, aki küld partot! Ez az eredeti megfogalmazásban szerintem kicsit félreérthető, legnevesebb csapatokról beszélsz, majd megnevezel párat.Exceed részéről végül is nem tartom kizártnak a dolgot. Majd a Picard mediaplayerével lejátszunk egy Warpig animot :D
2007-06-29 at 10:13 #3582BeryMemberÉs, ha nem neves csapat vesz részt benne, akkor is szeretni fogjuk, elvégre mi sem vagyunk azok, bár én elhatárolódok ettől az egésztől :)
2007-06-29 at 11:20 #3583GargajKeymastercount me in
2007-06-29 at 11:20 #3584GargajKeymaster(egyebkent nem uj az otlet, sot… ;)
2007-06-29 at 11:34 #3585pasyKeymasterén még azt is támogatom hogy lehet ogl/dx és a demó felénél módváltás, vagy akár lehet ogl/dx/softrender
2007-06-29 at 11:41 #3586GargajKeymastermodvaltas belefer (TURN DISK :)
2007-06-29 at 13:05 #3587cmdsMemberregi csapattarsaknak most irtam, kivancsi leszek a velemenukre :) a zene mondjuk neccesebb kerdes, de szerintem ott is legoldhato, ha legalabb valamilyen harmonia-menetet felallitunk. meg hat jabberwock-kal ugyis most dumaltunk valami esetleges oldschool demorol.. szoval ki tudja. :) minden esetre az otlet jo e regi :))lc
2007-06-29 at 13:32 #3588MurphyMemberHa vannak jelentkezők, akkor ehhez majd kellne valami válalkozó kedvű coder kolléga, aki a project code oldali összefogását-rakását vinné. Most így belegondolva kell a felügyelet, mert lehetnek vicces dolgok, pl. nem felszabdított resource-okból :)
2007-06-29 at 15:40 #3589LacosteMemberNa, tök királyak vagytok!
Murphy: Természetesen nem visszatérő nagy csapatokról beszélek, de jó lenne esetleg tőlük is partot látni. Minden mostani csapatra gondolok !!!
Gargaj: A TURN DISK ötlet nagyon jó ! Támogatom én is.Mi lenne ha mondjuk úgy 1 hétig futtatnánk ezt a fórumot és aztán összeszednénk, hogy mely csapatok lennének benne ? Addig mindenki tud kontaktolni mindenkivel.
Király !
2007-06-29 at 15:56 #3590slyspyKeymasterEsetleg te is megkereshetnél embereket, aztán irány ide.
Zene szvsz úgy müködhetne, hogy kieszelünk egy szerkezeti ívet neki (pl. intro, esemény, outro), aztán felosztjuk részekre, hogy ki mettől meddig, és a meglávő részek sávjaival együtt továbbadjuk. Az illető zenész meg igyekszik nem szétbarmolni az eddigieket, de azért a saját jellegzetes dolgait belerakja stb stb. Én a zene egységesítését, keverését, mastert meg egy partot vállalok, ha ilyen megoldás lesz.
2007-06-29 at 17:53 #3591poharMembermikor jönnek már a rosszindulatú megjegyzések? úgy várom :D
2007-06-29 at 21:21 #3592rascyMemberSziasztok!
A Dilemma szerint is jó ötlet, szóval egy partot bevállalunk ha lehet. Lehetne esetleg valami témát kitalálni, hogy a partok valahogy mégis kapcsolódjanak egymáshoz… Üdv!2007-06-30 at 08:17 #3593BeryMemberRosszindulatú megjegyzés #1: szerintem ez szar, ne sűllyedjünk már le a 8 bitesek szintjére! ;-)))))Egyébként meg persze, hogy legyen egy ilyen. Majd Function után :) De az milyen jó lenne, ha a partok zenéi a kód előtt összeállnának, és nem csak menne a zene alatta, hanem rá is lenne időzítve.
2007-06-30 at 12:59 #3594cmdsMemberzeneben ugy is meg lehet jatszani a dolgot, hogy van egy kb 4 utemnyi tema, es azt varialja mindenki a sajat stilusaban, mikozben persze a tempo adott.aztan az intro/outrot meg az adja hozza, aki mixeli. csak teljes csapat csinalhat partot, vagy szabad kulon zeneben is? :)) [ehj, ezek a franya koderek lustak, nagyon]
2007-06-30 at 16:57 #3595GargajKeymasterzeneben szerintem maradjon a megademo feeling, mindenki amit bir. aztan az majd loopol.
2007-06-30 at 18:08 #3596napMemberÉs az elején lesz betöltve az összes szükséges resource, vagy partonként?
2007-07-01 at 10:31 #3597blalaMemberEn is szivesen irok 20 masodpercet. A turn disk ogl/dx jo otlet, most eppen nincs kedvem megtanulni a d3d-t :) (bar a sima 2d dx-ig eljutottam mar egyszer…)
viszont a megademo feelinget nem tamogatom, a scene fejlodeseben nagy merfoldko volt a trackmo; inkabb legyen olyasmi mint a kodnal, hogy egy zenesz elvallalja es valahogy osszekoordinalja a reszeket egy egyseges izeve, irtatok mar itt mindenfele konkretabb javaslatokat erre, amihez mint nem hozzaerto nem is szolnek hozza, de biztos megoldhato valahogy…
2007-07-01 at 10:36 #3598MurphyMemberSzerintem ha van d3d/openGL switch akkor a ket switch akkor ott kellene betolteni az adott partokhoz az osszes resource-ot
2007-07-01 at 14:35 #3599LacosteMemberBlala: Ha jól értem, akkor te azt nem szeretnéd, hogy mindenki külön zenét csináljon a külön parthoz! Ez valóban elég szétesetté tenné az egészet, így marad a teljes hosszig tartó egységes zene, max. 1-2 részt megvariálunk benne a megfelelő zenész ismertetőjeleire építve.
Ha jól látom, akkor eddig az alábbi csapatok lennének benne:
DILEMMA
EXCEED
FRESH!MINDWORKS
UNITED FORCE
CAPANNA
MORTAL COMPACT
BYTEAM
ASTROIDEA
CONSPIRACY
ÜMLAÜT DESIGN
REBELSKihagytam volna valakit ?
Vagy olyat írtam bele aki nem ?iWIW-en szóltam 1-2 embernek, hogy nézzen be ide, esetleg várjunk.
2007-07-01 at 15:26 #3600blalaMemberLacoste: igen. Gargaj fenti hozzaszolasara volt a kozvetlen valasz az mondat. De ettol meg irhatja sok zenesz a zenet egyutt vagy darabonkent, csak a vegere egy tobbe-kevesbe egyseges folyamatos ize legyen. Majd a Slyspy meg a Vincenzo kitalaljak hogy legyen ez megoldva :)
A byteam amugy nem nagyon letezik mar mint csapat, csak a sajat nevemben irtam, vagy mint ex-hullabaloo tag :)))
2007-07-01 at 15:51 #3601slyspyKeymasterHát szóval szinte lehetetlennek látom egyeztetni a különböző partok különböző zenéjét úgy, hogy egységes legyen, szal én is a megademóra szavazok, mert feeling is a dolog. Annyit persze lehet, hogy a zene meghatározott részeit kapják az adott csapatok az effektnek, és akkor arra tudnak időzíteni.
2007-07-01 at 17:23 #3602d-leeMemberEs mit kell megnyernie ennek a produkcionak? :)
Functiont vagy Assembly 2008-at? :)2007-07-01 at 17:23 #3603blalaMemberHaaat, ha tenyleg 20mp-esek a partok, akkor a mindegyikben mas zenetol nagyon szet fog szerintem esni. Ha meg hosszabbak a partok, akkor tenyleg olyan lesz mint a 89-es megademok, hosszu es unalmas… Arrol nem is beszelve hogy a 20 mp-es keret beleillesztve valami egysegesebb dolog kozepebe jobban felizgatja a fantaziamat, mint mondjuk egy loopolva forgo torusz (nem mintha barmi ellenvetesem lenne a loopolva forgo toruszokkal szemben :)
2007-07-01 at 17:58 #3604BeryMemberÉn csak azt kérdezném meg, hogy ha mondjuk én kódolok Mortal Compact partot, akkor Tiger kódolja majd a United Force partot? :)
De ha ilyen össze-vissza zene lesz, vagy időzítetlen, vagy régi megademo suxx style, akkor én Lacoste néven vagyok hajlandó csak szerepelni ebben ;-)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.