- This topic has 9 replies, 8 voices, and was last updated 12 years, 4 months ago by .
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › Hasznos library-k demokészítéshez
Gyűjtsük össze azokat a libraryket, amik hasznosak lehetnek demok írásához, akár kezdőknek, akár haladóknak!pl:Multi-Dimensional Analog Literals
Nem jó a link…
köszi, javítottam ( chrome és fórummotor nem lájkolják egymást )
Huhh, ez annyira elengedhetetlen eszköz, és annyira templates, hogy nem is értem miért nem került még be a boost libraryba. :)
Tudom, hogy itt mindenki profi, fél szavakból is megértik egymást és még hang is van a demójukban, de ezt most nem értem.
Én nem értek félszavakból, sőt engem sem ért senki, még az anyám se, ha néma gyerek vagyok, így Travis +1 :)
De a kezdeményezés tetszik, bár az indító példa talán nem a legrelevánsabb :)
Én kezdetben SOIL-t használtam a képek betöltésére; ez még a textúrát is képes létrehozni, és betenni a (openGL) csővezetékbe, még azokat a részeket sem kell megírni (viszont ajánlott). Én egy idő után elkezdtem lecsonkolni, jelenleg a kép átméretező függvényt, illetve a benne lévő stb_image-t használom.Jó kis darab. Libként is lehet fordítani, és úgy használni, illetve közvetlen be lehet rakni a kódbe (nekem előbbi valahogy nem jött össze)Jó dolog még benne hogy van .h file a stb_image-hez (amit máshol eddig nemigazán találtam, és sajátot nem akartam írni)
Ez a video mondjuk open source játékfejlesztésről szól, de talán demokóderek számára is tanulságos lehet: http://youtu.be/r3wDnOAjrtk
stb_image-hez a header file összesen két sor. Ezt írja is az stb_image.c-ben.
// To get a header file for this, either cut and paste the header,
// or create stb_image.h, #define STBI_HEADER_FILE_ONLY, and
// then include stb_image.c from it.
stb_image meg Haskell-hez is van! (mert csinaltam :)
[Amugy mi ez az uj editornak alcazott ize? szeretnem vissza a regit]