Home › Forums › Platformok › AMIGA › Amiga rules !
- This topic has 41 replies, 19 voices, and was last updated 13 years, 6 months ago by thomas^sd.
-
AuthorPosts
-
2007-01-01 at 20:57 #1252MansonMember
Ha van c64, akkor ide az amiga fan-ok irjanak.state of the art
2007-04-08 at 16:46 #2690ChipMemberLatom jo sok amigas arc irkal ide. :)
2007-04-08 at 17:09 #2691MurphyMemberigen, nem ez a legerősebb szekciónk!
2007-04-26 at 11:24 #26922007-04-26 at 14:08 #2693slyspyKeymasterHolnap nézzél vissza a téma miatt ide. :)
2007-04-26 at 14:11 #2694Jedi^ACWMemberd-lee wrote …
http://index.hu/tech/hardver/amiga260407/:)Eh, azt hiszem elvesztettem a fonalat. Az ACK adja a hw-t (már ez is furfi), a Ruskun meg az sw hátteret? Hogy is van ez?
2007-04-26 at 21:27 #2695Chrono$Memberstate of the art – ezt tudom mondani! megneztem mar 100x
2007-06-23 at 20:30 #2696Jedi^ACWMemberTudja vki hogy miért van lehalva az amiga.hu? Csak nem meghekkelte a lomos bosszúból? :)
2007-06-23 at 21:19 #2697slyspyKeymasterNekem inkább az lenne a kérdésem, hogy mitől volt eddig? :P
2007-09-04 at 18:33 #2698mogyoroMemberLesz új TBL demo a közeljövőben? Go Amiga Go
2007-09-05 at 06:42 #2699-SP-MemberAmigáznak még a TBL-ék? Tavalyi Breakpoint óta nem láttam tőlük semmit…
2007-09-05 at 06:53 #2700GargajKeymasterAkkor esetleg nezd meg a Starstruckot :D
2007-09-05 at 08:36 #2701abcugMemberigen ezt a demot nagyon sajnaltam, hogy nem pc-re csinaltak meg, mert akkor nem csak jo lenne hanem szep is :(
2007-09-05 at 11:36 #2702blalaMemberabcug :DDD
2007-09-11 at 19:10 #2703mogyoroMemberSzerintem úgy szép ahogy van! Nem lényeg a pixel mennyiség! Él a gép, izzad, rakja a képek, mi kell még… aszem a határokat már rég átlépték a kedves programozók.
2007-09-12 at 08:42 #2704abcugMemberattol fugg mit nevezunk hatarnak ? pl. egy c64-en 16 szin helyett 17 szin az mar komoly teljesitmeny volna… :) gondolom a demo fut a gepen –ergo–> belul van a hatarokon :)))))
2007-09-12 at 08:51 #2705MurphyMemberHat ahol a hw regiszterek birizgalasaval produkalnak uj effekteket, videomodokat, ott valoban tul lehet lepni a tervezok altala elkepzelt hatarokat. Egy olyan gepnel, ahol manapsag mar szinte csak a CPU van hasznalva egy demohoz, ott ez kevesbe trivialis. 98-99 ota technikailag nem sok valtozas tortent az Amiga demok teren (leszamitva, hogy a 60-as lett a standard), az artwork persze egyre jobb.
2007-09-13 at 06:49 #2706CharlieModeratorHat azert, ha megnezel egy ’98-as TRSI/Rise-t, meg egy TBL/Starstruckot (vagy egy tetszoleges Ephidrena demot az utobbi 3 evbol), azert az eleg meredek kijelentes, hogy sok valtozas nem tortent technikailag… (SWrender es SWrender kozott is tud eg-es-fold lenni a kulonbseg.) Az persze igaz, hogy az Amiga nem C64, “sajnos” annyira tiszta az architektura, hogy nemigazan lehet “szethekkelni” mint a C64-et, es uj videomodokat meg ilyesmiket elocsalogatni belole. A Blitter meg mar egy ‘030-al szemben is alulmarad sebessegben. Tehat marad a CPU, ha meg tobb mindent akarsz belegyomoszolni.
Azert idokozben fu alatt volt egy-ket egesz latvanyos probalkozas A500-on, mai kodertudassal, es dizajnnal megalapozott produktok, alapgepre. Na azok viszont izombol hasznaltak mindent, amit csak talalhatsz az alaplapon. :) En ilyenbol pl. szivesen neznek meg jo sokat.
2007-09-13 at 09:33 #2707MurphyMemberAzért a Rise esetében nem elfelejtendő, hogy 30-asra készült. Lehet, hogy az évszámot 1-2 évvel mellé lőtem, de a TBL demókban sok év óta nagyon kevés változást látok. Ugyanakkor az Ephidena tavalyi Breakpointos demója technikailag valóban komoly előrrelépés, csak nem sok szó esik róla, mert elég unalmasra sikerült…
2007-09-13 at 10:49 #2708CharlieModeratorSzerintem a TBL demo, ami megmutatja hogy azert ott is van technikai tudas a hatterben, es fejlodik az az engine, az a Requiem, ami meltatlanul underrated, es sokminden olyat mutat technikailag, amit mas TBL demokban nemigazan latsz. Csak persze nem annyira dizajnos, ezert a nep nagyresze tojik ra. Viszont ha meg a grafikus dizajnol, akkor hiaba tolsz ala barmit, ha nem hasznalja, mert a dizajnhoz ugysem kell. :)
2007-09-14 at 07:30 #2709teoMembertbl-tol milyen ujdonsagokat veltel felfedezni, ami nem volt a rainben vagy a perfect circle-ben? en az ocean machine-os voxel sceneken kivul masra nagyon nem emlekszem, az is iszonyat ronda, koszonhetoen a harmatgyenge hw-nek.max nemi effekt tuning van, de semmi tobb, de teny hogy verprofin csinaljak a recyclingot, louie meg egyszeruen fenomenalis.
a requiem meg remek mintapeldaja annak, hogy milyen az amikor a koderek azt hiszik, hogy ertenek a designolashoz :D
relicnel meg ugysem lesz jobb demo soha semmilyen platformon :)
2007-09-14 at 09:13 #2710MurphyMemberAz ocean machine-es voxelnek azért vannak jó pillanatai ;) A Requiemben amúgy tényleg van soft shadow (bár olcsó koppincs :) ), és egy szép füst szerűség.
2007-09-27 at 12:57 #2711thomas^sdMemberOsztom Csarli nezeteit
amugy meg :Push-Mental
http://pouet.net/prod.php?which=10727es a legdurvabb code szerintem
Potion-Planet Potion
http://pouet.net/prod.php?which=56332007-09-27 at 17:19 #2712TrXMemberthomas^sd wrote …
Potion-Planet Potion http://pouet.net/prod.php?which=5633heheazt en compon lattam mekka2k2-na greetingz resznel leesett parszaz all.eheh
2007-09-27 at 18:23 #2713KissjuniMemberAmiga rulez (főleg a function ota :)) )
2007-09-27 at 22:07 #2714LeeroyMemberKissjuni, nem akarsz visszaigazolni azon a közösségi portálon? (Nincs reklám! :) ) Tudod, a nagydarab csúnya ember, akinek a laptopja előtt kockultál… ;P Amiga rulez too!
2007-09-28 at 08:33 #2715abcugMemberTrX wrote …
heheazt en compon lattam mekka2k2-na greetingz resznel leesett parszaz all.ehehezt kifejtened bovebben is ? :)vigignezve, egy atlagnal picit dizajnosabb (2002!!!) de egyaltalan nem nagy szam… es a ppc + 3d accel miatt meg meg a varazsat is elveszti, igy meg amiga demonak se tudom tekinteni (utaljatok :) a starstruckhoz kepest (ami sokkal gyengebb vason megy) meg nevetseges… meg akkor is ha fenntartom, hogy ez utobbibol nagyon szivesen megneznek egy 2006-os technikai szinvonalu valtozatot, mert az nagyon buntetne (tevedes ne essek, igy is jo, csak sajnalom, hogy lehetett volna meg sokkal jobb)!
2007-09-28 at 08:41 #2716MurphyMemberabcug wrote …
vigignezve, egy atlagnal picit dizajnosabb (2002!!!) de egyaltalan nem nagy szam…Megnézted, és nem tűnt fel, hogy 8 percnyi látvány mellett még egy beszédszinti is van benne? :)
2007-09-28 at 09:04 #2717abcugMemberugylatszik annyira szar volt a hang minosege a videonak, vagy csak hozza vagyok mar szokva … :) hmmm. ja, hogy ez 64k ? najo, akkor elmegy :)
2007-09-28 at 11:06 #2718BeryMemberBeszédszinti? Egyszerű fonéma-mintákkal kavarnak. Blala ezt 6 évvel korábban megírta már, igaz PC-re :) De ugyanígy introba (arra már nem emlékszem, hogy 4k, vagy 64k volt). Egyébként tényleg attól jó, hogy 64k, különben csak piggy :) Bár a design, meg a zene viszi, csak túl sok benne az ismétlődés, és ettől kissé unalmas.
De postoljatok még Amiga ware-kat, amiket érdemes megnézni, és amikhez van video! (haggyá’ má’ WinUAE-val, nincs nekem arra időm! :))
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.