- This topic has 32 replies, 22 voices, and was last updated 10 years, 10 months ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Platformok › PC › 2013-as év demoscene termés – gyász
Tagged: omg
Gargaj: nem én voltam, de ötletnek nem rossz. :)
3D nyomtatás? Na abban mi a jó? Nyomtatni egy 3D nyomtatót? ;)
Én nem osztom Endi véleményét. Szerintem elég sokan várjuk évről-évre az új demókat, intrókat, grafikákat, zenéket, wild-okat. Az tény, hogy a hardverek fejlődése és a korábbi magas szintű produkciók miatt más lett az ingerküszöbünk, mondhatni magas a léc. De a jobb lehetőségek révén szerintem igenis egyre inkább vannak művészi részletek az egyes alkotásokban. A hiányérzet okát inkább abban látom, hogy már Pixar szintű dolgokat várunk el egy pár hetes, 2-3 ember által készített, real-time demótól. Ezt valóban nem sikerül konstans módon hozni :) De törekvések vannak, nyilván a lehetőségek, az erőforrások (főleg az idő) ritkán elegek ehhez, de egyesek zsenialitása esetenként ezt pótolja.
Ha egy vaskos lottónyereménnyel nyernék szabadságot és időt, érezném magamban az ambíciót, hogy jelentősebb időt fordítsak egy demóra. Mert alkotni jó és szórakoztató :)
Tropic: Ha gyengének érzed a mezőnyt, akkor nézz ki egy partit, ahol van pénzdíj, pl Assembly, és vidd haza. Ezzel emeled is a szinvonalat. Nekem bejött.
Amúgy a gyenge év után akár erős is következhet, mert sokan ráhajtanak a dobogóra, ami a tavalyi alapján könnyűnek tűnhet.
“Nem igazán lehet már újat csinálni, valljuk be. 5x nagyobb felbontásban és 5x több fps-el fut egy effekt. Még akkor is a régi másolata, ha jóval bonyolultabb, érdekesebb.”
Endi, nézd csak meg az én rilizeimet, mindegyik új efektet mutat.
Annak pedig nagyon örülök, hogy vége a fotorealisztikus korszaknak a gamingben, mert így egyedül is összeütök valamit.
adsr: Az erőforrás korlátok nem szűntek meg, rengetek ötletem van, amihez kevés a teljesítmény.