Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › Demokészítés – alapok, tippek, trükkök › Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök
poharnak teljesen igaza van. Egy demo nem feltétlenül 3D-s, sőt még akkor sem feltétlenül 3D-s, ha annak tűnik. Itt van mindjárt SlySpy népszerű wildja a Resistance (ami ugyan animáció, de akár futtaható demó is lehetne), meg a másik nagy ovációt kiváltó, és ráadásul futathat demója, az Ooh La La. Egyikben sincs 3D, aztán mégis milyen jók, ráadásul nagy tömegek szerint is :) Blala, na ezért jó, hogy többen vagyunk, mert nekem viszonylag résnyire nyílt szemem van a világra, hiszen a BASIC – Assembly – Pascal (ami olyan, mint a C, csak emberibb ;)) vonalon “nőttem” fel, te meg ismersz csillió programozási nyelvet. És íme, ha nem C/C++, vagy PASCAL, akkor lehet, hogy tényleg az OpenGL a jobb választás.