A Kossuth Rádiós interjú kapcsán a hozzászólások közt parázs vita robbant ki, hogy van-e kihívás manapság a realtime-ban. Erre egy igen frappáns válasz Smash / Fairlight blogja. A blogon sok szakmai titkot elárul, különösen az utóbbi két demójáról, a Framerangerről és a Blunderbuss-ról. Érdemes elolvasni milyen problémákkal kell megküzdenie egy programozónak, ha Assembly győzelemre alkalmas demót tervez csinálni.
A blog címe:
http://directtovideo.wordpress.com/
Tovább után pedig a két említett demót láthatjátok.
Frameranger by CNCD, Fairlight & Orange
Blunderbuss by Fairlight / Direct to video
Categories: Vegyes |
szabad flamelni, hogy mennyire lopás-e ez a demo?
A demo maga nem, csak a vizuális ötlet. Na de lekódolta, és hogy! :)
pont ez az, de szerintem ki kellett volna az elején írni, hogy “a demo ennek a videonak a realtime remakeje” és akkor nem szólt volna senki egy szót sem. viszont így a koncepciót szépen lenyúlta…
jaj ne már… :)
boring. next.
tessek, pelda a mentes maskent -re hogy nem csak techno zenere lehet demot :)
Én speciel annyira teljes mértékben leszarom hogy ez lopás vagy nem hogy az hihetetlen :) Ez akkor is kurvajó.
Mai “Elcsépelt Idézetek” rovatunkban, ismét, közkívánatra:
“Jó művész másol, nagy művész lop.” /Pablo Picasso/
Charlie ezekszerint te nem vagy nagy művész. Ha az lennél, akkor saját mondásként adtad volna elő ezt.
pohar, flamelni mindig szabad! :)
“a jóízlés drágám az nevetséges / a botrány a botrány az egészséges”
Mondjuk a Debris is egy jó nagy lopás, én már láttam olyan házakat, meg kockát is ;)
Ez viszont mekkora kód. De szerintem már a festőknél is nagy dolog volt, hogy vissza tudták adni egy táj, vagy egy csendélet szépségét a saját eszközeikkel. Nem tett mást Smash sem. Persze, ha még az ötlet is eredeti, az még jobb. De ez se rossz! Sőt! Sört! ;)
Ja, meg utána lehet csinálni és akkor kiderül megint, hogy DirectX-el mennyire könnyű mindent megcsinálni, az mindent megold a kóder helyett ;)
[ módosítva Nov. 9. 16:42 ]
holnap alapficsor lesz ez a particle a dx-ben.
Nem kell, a DirectX-ben az egész demó benne van beépített textúraként.
Nem, mert a videókártyában van benne beépített textúraként.