Figyelmetlenségünk okán eddig nem szóltunk róla, hogy a Gamedev.net az NVIDIA-val és a Softimage-el karöltve shader versenyt hirdetett. A küzdelem két kategóriában folyik: “Single Material” (itt egy konkrét felület shaderére gondolnak) és “Full Scene” (itt minden, a képernyőn megjelenő dologra ható pl. post process shadereket várnak). Elvárás, hogy az effektek az FX Composer 2.0-ban legyenek megvalósítva. az NVIDIA kiadott pár teszt objektumot ami csak arra vár, hogy az indulók feldíszítsék azokat. Ilyen a hír melletti virág is. A leadási határidő szeptember 16, további információkat a linkre kattintva kaptok.
http://www.gamedev.net/community/contest/shadeyourworld/
Köszönet EFT-nek a hírért!
Categories: Online compo |
Tény, hogy nincs túl sok idő, de hátha. Van aki tervezi, hogy indul?
es hol van a hatarok feszegetese, hol van a kihivas? majd ha 1.1-est hirdetnek :)
Hiba volt nem indulni, nem volt túl erős a mezőny…
http://news.developer.nvidia.com/2007/11/the-winners-sha.html