Home › Forums › Platformok › C64 › C64 rules ! › Reply To: C64 rules !
2006-12-30 at 19:23
#1485
Sed
Member
Lacoste wrote …
Figyu! Az van, hogy tök mindegy hogy slideshow vagy brutális kód van egy demóban, a lényeg az ötlet! Az a szemlélet, hogy a dilemma nyom egy jó kódot az exceed meg ugyanaz megcsinálja, hogy mi is tudunk ilyet csak jobban néz ki, aztán még 3 csapat szintén megcsinálja csak még több effectet tesz bele, nekem nem igazán jön be! Ez olyan mint a magamutogatós csajos videóklippek! Mennyire királyak azok a demók amik story-t mondanak el! Euthanasia például! Ott is király volt a kód, de jó volt. Viszont ott volt egy szerintem Black Rainbow demó ami egy képet scrollozott és változtak az éghajlatok.. semmi brutális kód, mégis király ötlet és az vitte a demót!!
Figyu! Az van, hogy tök mindegy hogy slideshow vagy brutális kód van egy demóban, a lényeg az ötlet! Az a szemlélet, hogy a dilemma nyom egy jó kódot az exceed meg ugyanaz megcsinálja, hogy mi is tudunk ilyet csak jobban néz ki, aztán még 3 csapat szintén megcsinálja csak még több effectet tesz bele, nekem nem igazán jön be! Ez olyan mint a magamutogatós csajos videóklippek! Mennyire királyak azok a demók amik story-t mondanak el! Euthanasia például! Ott is király volt a kód, de jó volt. Viszont ott volt egy szerintem Black Rainbow demó ami egy képet scrollozott és változtak az éghajlatok.. semmi brutális kód, mégis király ötlet és az vitte a demót!!
Szerintem a demókészítés lényege, hogy az esszenciát kell eltalálni. A csupa 3d, vagy nevezzük “tech” demo/intro nekem dögunalom. A slideshow tozse. De amikor érzed, hogy “él” az adott scene, és nem egyik kód jön a másik után, hanem az egész úgy ahogy van összepasszol, teszemazt még zenére is mozdul, hát az volt a csúcs, és sajnos nagyon kevesen találták el ezt az arányt.Vagy hívjuk aranymetszésnek? ;)