Úgy gondolod, hogy a 3D programozók élete csupa móka és kacagás?
Hogy ezt átértékeld, ajánlom a realtimerendering.com Advances in Real-Time Rendering in 3D Graphics and Games szekcióját.
Itt az elmúlt évek grafikai konferenciáin elhangzott legütősebb realtime témájú előadásait gyűjti a szerző. Olyan fejlesztőcsapatok R&D gurui osztják meg a tapasztalatokat, mint a Bungie, Crytek, Epic Games, Ubisoft Montreal, Activision Blizzard, Insomniac Games…
Most például a Siggraph Vancouver 2014 előadásai kerülnek fel szépen sorban, és itt már az új konzolgenerációs játékokkal szerzett tapasztalataikat osztják meg velünk.
Nagyon tanulságos, hihetetlen okosságokat találni. Persze kell némi előképzettség a téma megértéséhez, hisz gyakran elhangzanak ilyen mondatok: “Progressively natural bilinearly upsampling is equivalent to bi-quadratic b-spline filtering”
Ha menő rendeing technikákkal akarod megboostolni a Functionös demódat, akkor szinte kötelező…
Jó művelődést!
http://advances.realtimerendering.com/
Egyébként a realtimerendering.com úgy álltalában nagyon jó hely a realtime 3D grafika iránt érdeklődők számára. Egész kezdőként is fogsz találni olyan infókat amihasznodra vállhat.
Így kell borzalmasan erőforrásigényes ám hihetetlenül primitív, gyakós játékokat készíteni. A megjelenítési technológia iránti fétis párosul a lelki-értelmi tartalmatlansággal a végtermékekben.