Egészen a közelmúltig abban a tudatban éltünk, hogy még megjelenésekor írtunk a ShaderToy-ról, IQ/RGBA webes shaderfejlesztő tooljáról. Mint kiderült ez elmaradt, úgyhogy most pótlom. Időközben a ShaderToy nagyon kinőte magát. Egész kis scene fejlődött ki a tool köré, és a kezdeti fraktál – blob – tunnel háromszögből kitörve, elképesztő effektek születnek hétrő-hétre.
Az effektek sharelhetőek, sőt embedelhetőek is, így kedvedre lassíthatod vele a weboldalaidat.
Mivel elképesztő effektek vannak fent forrással, sokszor kommentekkel, probléma nélkül össze lehetne innen ollózni az év demóját. De nem én adtam az ötletet.
https://www.shadertoy.com/
További shadercsodák…
Categories: Háttér, kiemelt, Programozás, uncategorized |
Azbeszt.
“Choose graphics, design, zero polys and shaders.
Bring back the only demo art
Bring back for me only the old times”
Igértem pár éve, hogy összedobok valami 4k tutorialt, most inkább összedobok valami egyszerűt a shadertoyban, mint tutorial kezdőknek.
Összedobtam egy egyszerű üvegtestet. Bár a kód nem olvasható formáju, ha lesz rá igény, kicsit kijavítom.
https://www.shadertoy.com/view/4s2Gz3#