☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

ShaderToy – GPU izzasztás böngészőből

Posted by Murphy on 2014-02-05, 15:32

Egészen a közelmúltig abban a tudatban éltünk, hogy még megjelenésekor írtunk a ShaderToy-ról, IQ/RGBA webes shaderfejlesztő tooljáról. Mint kiderült ez elmaradt, úgyhogy most pótlom. Időközben a ShaderToy nagyon kinőte magát. Egész kis scene fejlődött ki a tool köré, és a kezdeti fraktál – blob – tunnel háromszögből kitörve, elképesztő effektek születnek hétrő-hétre.

Az effektek sharelhetőek, sőt embedelhetőek is, így kedvedre lassíthatod vele a weboldalaidat.

Mivel elképesztő effektek vannak fent forrással, sokszor kommentekkel, probléma nélkül össze lehetne innen ollózni az év demóját. De nem én adtam az ötletet.
https://www.shadertoy.com/

További shadercsodák…

4 Responses so far.

  1. avatar slyspy says:

    Azbeszt.

  2. avatar pohar says:

    “Choose graphics, design, zero polys and shaders.

    Bring back the only demo art
    Bring back for me only the old times”

  3. avatar archee says:

    Igértem pár éve, hogy összedobok valami 4k tutorialt, most inkább összedobok valami egyszerűt a shadertoyban, mint tutorial kezdőknek.

  4. avatar archee says:

    Összedobtam egy egyszerű üvegtestet. Bár a kód nem olvasható formáju, ha lesz rá igény, kicsit kijavítom.

    https://www.shadertoy.com/view/4s2Gz3#

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára