Elképesztő Nintendo 3DS-es techdemo járja be a netet. A video tucatnyi olyan technikát vonultat fel amire az ember még véletlenül se számítana egy ilyen géptől.
Csak a google kedvéért: 60 fps, Unlimited Static & Dynamic lights, Normal Map, Multi Texturing, Shadow Map, Depth of field, Glow, 7 million poly / sec, Bullet time (slow motion, stop motion)…
Jól néz ki, gyors, ráadásul 100% Assemblyben készül. Ilyenkor szokott felmerülni a kérdés, hogy szé techdemo, de vajon lesz-e belőle játék is? Minden bizonnyal, mive a csapat már összehozott 3DS-re egy tisztességes DS-re egy állejtő GTA klónt C.O.P. The Recruit címmel.
Bővebb infót és az eredeti 60fps-es videót megtalálod a játék site-ján: http://www.iron-fall.com/
huha…nem semmi!
Nekem fake-nek tűnik az egész.
Amúgy meg a suicide barbi hoz hasonlóan kiderűlhet, hogy csak emulátorban fut, hiszen ez a video is emulatorból van :)
Hát tekintve, hogy a srácok Nintendo DS-re összehoztak egy ilyen GTA szerű játékot én nem tartom elképzelhetetlennek a látottakat sem.
Azt nem értem, mire jó a full assembly. Miért nem csak a kritikus loopokat?
Ez a GTA klón tényleg erős, és nagyon gyorsan fut a DS-en. A DS-el már találkoztam volt munkahelyemen, bizony lassú hw.
De a 3DS teljesítménye biztos nagyobb.
A full assembly elég hardcore lehet ekkora projektnél, ha tényleg úgy értendő, hogy minden code abban van írva, akkor leginkább a fejlesztők egojának jó. :)