Ryg of Farbrausch is régóta blogol de az ő témái nem épp a Story magazinba valók. Íme néhány, a tartalmat jól bemutató cím: “Half-edge based mesh representations”, “Quaternion differentiation”, “Buffer-centric IO”. Kép nem nagyon van az oldalon, van viszont több száz ∑
és ∫
. Legizgalmasabb cikksorozatában a Debris technikai hátterét mutatja be meglehetősen aprólékosan, de a videokártyák működését feltérképező sorozata is igazi gyöngyszem. A blog vizuálisan szegényes kivitelezését ellensúlyozandó, legjobb ha olvasás előtt megnézed a Debrist.
De akár le is töltheted forrással együtt: http://www.scene.hu/2012/04/18/demoscene-forraskod-domping
Vigyázat! A blog nyelvezete erősen szakmai, megtekintése csak gyakorolott programozók felügyelete mellett ajánlott!
http://fgiesen.wordpress.com/
Atragtam magam rajta. Nem lehetett kis munka meg leirni se, bar pontosan ez az amit csak akkor erdemes elolvasni ha valaki tenyleg tudni akarja a valaszokat. Ha annyira nem erdekli, inkabb hagyja ki. Remalom fokozat.
Ja igen hogy mit is olvastam el: az utazast a grafikai csobe.
En az elso masodpercekben a kepleteknel leblokkoltam. Kb olyan szep latvany mint egy elvont festmeny, ertelmezni meg sem probaltam :) De elveztem. Pedig elvileg nemelyikre irtam mar kodot, vagy tanultam suliban. (OK, csak tanitottak) De ilyen leiras lattan az alig letezo demo irasi ambicioim is elszoktek messzire.
[…] hónapos LNX nevű formáció is bebizonyította azt a régi igazságot, hogy nem kell értened a “Half-edge based mesh representations”-hoz, de még a OpenCV-hez, de még a Blenderhez sem. Elég egy kis ötlet, és némi kitartás, […]