Mi, scenerek nap mint nap kerülünk abba a bosszantó helyzetbe, hogy a demo készítése közben érezzük, milyen jó is lenne valami frankó normal map, aminek használatával rengeteg polygont spórolhatnánk meg, de sajnos az adott textúrához nincs ilyen mapunk. Csüggedésre azonban nincs ok, hiszen ez a frankó kis tutorial megmutatja nekünk, hogyan kell valamit lefotózni úgy, hogy a textúrának használt fényképünk apró domborzati cirkalmait átörökíthessük 3D-s objectjeink felületére. Ha valaki megcsinálja, számoljon be az eredményről!
Categories: Grafika |
Eddig eszembe sem jutott ez a leegyszerüsített módszer.
Viszont jobban örülnék royalty free kész bump mappoknak.
Nekem a címről most hirtelen ez ugrott be :D
http://pic.epicfail.com/wp-content/uploads/2011/02/photoshop-fail-6-pack.jpg
Egyelőre nem szeretném ellőni előre, de a következő alkotásunkba – amint működni fog a multitexturing (meg minden egyéb ezzel kapcsolatos dolog)rendesen, akkor – aktívan lesz normal map is; Meg egy ‘making of’ keretein belül beszámolok majd, de szeptember még messze van innen :)
Megvilágítás 1 elemlámpával, maga lehet a csoda extra very high ISO-val :D
A színhűség kevéssé fontos.