Nem demoscene, de majdnem. Shamus Young nevű úriember készített egy kiválló procedúrális élő vektor várost. Majd egy meglehetősen kimerítő cikksorozat keretében megírta, hogy miképp is tudta ezt elérni. Az eredmény meggyőző, 4k és 64k intrók készítőinek kötelező olvasmány!
A cikksorozatot erre találod:
http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=2940
Categories: Vegyes |
Az arc írt egy demót, csak nem tud róla.
Ez nem a következő Řrřola 256b? :)
Ezt ismerem régről; és kísérletezek hasonlóval, csak nappali fények mellett. Remélem lesz belőle valami, már ideje lenne. :)
Láttam az egyik kereszteződésben két autó összement, aztán mentek tovább mintha semmi nem történt volna. Hát…nem volt valami kidolgozott az eset :)
Nagyon cool, 1bkent a Bitjam city logoja ilyesmi lesz amit csinalok epp , penge ez a video
Lacoste, csak lámpák ütköztek, azért is van csak 1-1 piros és fehér fény, mert már mind balesetes ;-)
Tök jó, már fél éve láttam a készülőben levő cikket, inspirált is egy demora, de így kénytelen leszek friss ötlet után nézni :)
dejo, van belole letoltheto screensaver..:)
Végigolvastam a cikksorozatot és elidőztem még pár másiknál is. Érthető módon a terrain rendering volt a másik favorit. Ez a Shamus gyerek ügyesen kísérletezik és a végén jut is valamire. Bár a city és a terrain rendering is manapság már elavult lenne (amennyire tudom) hiszen nem nagyon használ shadereket, illetve néhány ötlet a korábbi hardver képességeire épít. Ő maga is megírja, hogy 1GHz 512 RAM és nVidia 5xxx a célhardver…
Murphy, köszi a linket, szerintem tanulságos és hasznos.
Említésre méltó ugyanitt a Subversion nevű (készülőben lévő) játék, annak jóval komolyabb a térképgeneráló része: http://www.youtube.com/watch?v=_zluTvROHXA
Van development diary is: http://www.introversion.co.uk/subversion/
[ módosítva Jan.10. 16:48 ]
Ugyanitt? van a két társaságnak köze egymáshoz?
* ugyanebben a témában [amiről a poszt szól]