Lengyel barátaink, a Plastic pár hónapja biztos sokat csuklott, hisz rengeteget volt emlegetve a hozzászólásokban Linger in Shadows kapcsán, most egy másik fontos infót is szeretnék megosztani róluk. Gondolom kevesen tudjátok, hogy az NVSCENE 2008-as demójukból létezik benchmark verzió is, ami igen, egy saját fejlesztésű DEMOTOOL segítségével készült. Ha el akarsz szomorodni, hogy valójában mennyire lassú géped van a többiekhez képest, akkor letölteni az alábbi linkről tudod, ha nem, akkor nézd meg youtube-on, ott garantáltan konstans az FPS.
http://plastic-demo.nazwa.pl/wordpress/?p=183
Categories: Vegyes |
depth of field hogy muxik ?
Tobbfele modszer van, a legegyszerubb altalaban az hogy csinalsz egy bluros meg egy nem bluros kepet es tavolsag alapjan blendelsz a ketto kozott, de ennek ugye megvan az a hatranya hogy atlog az egyik a masikba ahol nem kene. A “profibb” megoldas az hogy tavolsag alapjan igazitod a blur-kernelt, de itt meg ugye mindenfele threshold-check kell :)
A távolság alapú blendelést opengl-ben akár sima fekete köddel + textúrába rendereléssel is meg lehet oldani.
Pl. így.
benchmark … csak nem megy :)