10-15 éve valószínűleg nagyon kevesen gondolták volna, hogy manapság is lesznek szép számmal retro gépek programozóinak szóló versenyek. Ilyen a MiniGame Compo 2008 is, ahol 8 bites gépekre írt 1, 2, vagy 4 KByte-os játékprogramokkal lehet indulni. Idő még van készülni rá, a beadási határidő 1k-nál július 31, 2k-nál szeptember 30, és 4k esetén november 30.
Bővebb infó:
http://minigamecomp.org.uk/index.htm
Categories: Online compo |
Ugy tunik, a 8 bites koderek exponencialisan kodolnak: 1k -> 2k = ket honap, de 2k -> 4k is ket honap!
Ez alapjan ugyesen utanaszamolva, akinek nincs mar legalabb 430 byte kesz most, az ne is szenvedjen feleslegesen :D
najo, de mi van az on-generalo koddal ? :)
blala: én is ezt számolgattam, csak nem tudtam megfogalmazni :)
egyébként ha így sázmolsz, akkor egy 64k-t 256-szor tovább tart megírni, mint egy 256b introt…
pohar: nem figyelsz :) nem 256-szor, nem hanem attol fuggoen hogy a 256b honnet indult (ugye senki sem nullarol kezdi, hanem { mov al,13h ; int 10h }, az 4 byte), szoval ha pl 4 byte-rol indul a 256b intro, akkor csak 33%-al tart tovabb 64k-t irni mint 256b-ot!
Edit: ize, 133%-al persze. Szoval ha 256b 3 het, akkor a 64k 7 het
[ módosítva May.16. 13:20 ]
blala, kérlek erősíts meg: ha valaki most hétvégén nekiáll 64k-t írni, akkor 7 hét alatt elkészül SceneCon-ig.
pohar: Ha jól értem blala számításait, csak akkor készül el, ha 320×200 256 szinu modban fut :)
es feltetelezem haskellben
Na, akkor lőttek a SceneCON-os demónak, mert még a mov al,13h ; int 10h sincs meg belőle ;)
átküldjem emailben? :)
Sokat segítene! Mindig elkezdeni a legnehezebb ;)
de ez csak ugy korrekt, ha akkor bery irja a zenet :)
elég csak egy reset projektet kuldenie. :)
Ha én írom a zenét, az nem korrekt lesz, hanem valami más :)