☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

homerinside.gifNos, úgy tűnik mindenki nyilatkozott SceneCON ügyében, aki úgy érezte, ezért a szavazásnak álcázott közvélemény kutatást ezennel lezárjuk. Reméljük a szervezők tudják hasznosítani az információkat, amit egyébként itt lehet megtekinteni.

Most pedig az új szavazás, ami most tényleg szavazás, ráadásul ezúttal hardcore scenereknek. Szóval ezúttal csak akkor szavazhatsz, ha regisztráltad magad, és beléptél. Mai kérdésünk tehát: szerinted melyik Intel compo-n induló demó a legjobb?
Az eredményeket majd az Intel compo hivatalos eredményével vetjük össze, és jól elcsodálkozunk. Vagy nem.
Az induló produkciók eredetiben itt tekinthetők meg:

ASD – Beyond the walls of Eryx
CNCD & Fairlight – Halfsome
Still – ISo9241
Synesthetics – STS-05: Royal Temple Ball
xplsv – hofn

Videóban pedig az Intel Demo Competition 2007 honlapján.

(Amúgy meg klikk a képre.)

Categories: Szavazás | Tags

30 Responses so far.

  1. avatar Bery says:

    A legjobb nálam azok közül kerülhet ki, amelyik fut valamelyik gépemen, és/vagy van hozzá video :) Ez pedig rontja az esélyesek esélyét :)

    Na, de mi lett a leguánnal? :)
    [ módosítva Jul. 3. 11:29 ]

  2. avatar slyspy says:

    Mindhez van videó.

  3. avatar Murphy says:

    slyspy: Huhh, szerencsére még nem járt itt a Gargaj :) Következetesen mindenhol splsv-nek írtad az xplsv-t :)

  4. avatar Bery says:

    Aztán hol van mindhez video, mert poueten nem annyira? :)

    Egyébként ezt most kóderek írták, mert majdnem mind fut a gépemen :) Mondjuk ferlájtoskára kiszólt az ATI driver, hogy jó lenne, ha nem akarnék illegális instrukciókat használni, vagy legalább beszéljek az ATI mérnökökkel, hogy mi van :) Na, nekik még gyakorolni kell :)

    Egyébként egyik se hagyott mély nyomot a retinámban :) De azért valamennyire mind érdekes.

  5. avatar Murphy says:

    Bery: Ajánlom a cikk utolsó előtti sorát ;)
    [ módosítva Jul. 3. 12:13 ]

  6. avatar slyspy says:

    Murphy: egyszer elgepeltem, aztan mar csak kopiztam.

  7. avatar Bery says:

    >Bery: Ajánlom a cikk utolsó előtti sorát ;)

    Sosem olvasom a cikkek végét :) Az aljára a szmötyi megy le a benzinnnek is, meg a teának is :)

  8. avatar slyspy says:

    Hahaha! Bery kiesett! Boldosította az oldalt! :)

  9. avatar Bery says:

    Az XPLSV demóról jutott még eszembe, hogy nemrégiben olvastam egy cikket a DX10-ről, ahol egy ilyen tengerrel prezentálták, hogy bezzeg ilyet lehet a DX10-el, a DX9 szimpla tükröződős vize helyett. Aha, és tényleg :)))) Akadásmentesen ment a 3 éve is alsó-közép kategóriás kártyámon, ami nyilván nem DX10. Meg talán volt már hasonló játékokban, nem is egy.

  10. avatar Murphy says:

    Ennél azért sok játékban van jobb víz, hogy kicsit hazabeszéljek pl:

    http://www.sg.hu/cikkek/50155/battlestations_midway

    DX10-re meg aztán végképp sokkal, de sokkal jobb vizet lehet csinálni.
    [ módosítva Jul. 3. 12:34 ]

  11. avatar Bery says:

    De Murphy, ez animáció ;-)))

    Egyébként lehet, hogy a cikkben is jobb vizet mutattak, de egy állóképről azért nem látszik minden.

  12. avatar Murphy says:

    Pedig nem! A saját játékomból azért csak képben vagyok. :D
    [ módosítva Jul. 3. 12:37 ]

  13. avatar Gargaj says:

    teszt.

    teszt.

  14. avatar Bery says:

    Erről a játékról már 2002-ben is azt hallottam, hogy majdnem kész :) Aztán kivált a Mithis, meg mit tudom én, mik voltak, nem vagyok bennfentes. De ezek szerint csak elkészült. Mondjuk elég jól néz ki! (hogy ontopic legyek :))

    De Sly-al épp múltkor állapítottuk meg, hogy a demoscene már sehol nincs a játékok színvonalához képest. Legfeljebb a kód mérete tekintetében lehet még respektet keresni. Persze ez hobbi, általában ötvenedannyi idő alatt, meg kevesebb ember munkájával.

  15. avatar Murphy says:

    Hát a midway, az egy elég komoly szappanopera volt, ez vitathatatlan. Volt a fejlesztés közben platform, stílus, project manager, producer, kiadó, fejlesztő és engine váltás is. :)

  16. avatar Spenot says:

    Bery: OMG SCENE SI DAED!!!11

  17. avatar slyspy says:

    Gargaj! És sikerült?

    ja látom, igen. :)
    [ módosítva Jul. 3. 14:04 ]

  18. avatar Bery says:

    >Bery: OMG SCENE SI DAED!!!11

    Spenot, ebből egyedül a felkiálltójelet értem, de azt se nagyon :)

  19. avatar Spenot says:

    is.

    dead.

    N00B ;)

  20. avatar Bery says:

    De ki az az OMG?

  21. avatar slyspy says:

    hát az istenem.

  22. avatar Murphy says:

    Bery: Iratkozz be egy IRC/Chat tanfolyamra :)

  23. avatar Gargaj says:

    “What the fuck is WTF?”

  24. avatar Bery says:

    > Bery: Iratkozz be egy IRC/Chat tanfolyamra :)

    Én abból 1999-ben kinőttem :) Meg kevés a tini ismerősöm ;-)

    Egyébként betegesek ezek a rövidítések. Főleg, amikor az 5 betűs magyar szó helyett leírod 4 betűben az angol kifejezést “röviden” :)

    De ezzel jól ki is tárgyaltuk az Intel Demo Competitiont. Mondjuk kb. ennyire érdekes is :)
    [ módosítva Jul. 3. 18:09 ]

  25. avatar slyspy says:

    LOL, Internet.

  26. avatar d-lee says:

    d-lee vok, cejizlek benneteket! :D

    Le vagytok maradva.

  27. avatar Lacoste says:

    Na jó van, én szavaztam!

    Androméda: KIRÁLY
    Fairlight: SZAR
    Still: KIRÁLY
    Synesthetics: SZAR
    Xplsv: ELMEGY

  28. avatar Grass says:

    Nekem ASD+Still+Fairlight (Csakazértis) a nyerő.

  29. avatar slyspy says:

    Nálam ugyanez mint lakosztnál, kivéve, hogy a szinesztetiksz tök jól indul, csak unalmas lesz, a ferlight meg technikailag és dizájnilag tök, de nulla koncepció és dögunalom. A still meg az inverz képektől eltekintve nagyon jó. Zenében a kórus az király.
    az ASD meg minden szempontból eredeti darab, bár a vége kicsit fura.
    az Xplsv meg jobb zenével sokkkkkal ütősebb lenne.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára