Szeretnéd tudni, hogy hogyan működik a Chaos Theory? Örülnél, ha téged is greetingselnének a Debrisben? Vagy csak szörnyülködnél egy kicsit, hogy milyen ronda forráskóddal is lehet Assemblyt nyerni?
Mostantól egyiknek sincs akadálya, ugyanis elözönlötték a netet a legmenőbb csapatok forráskódjai!
Ugyan korábban se volt ritka az ilyesmi (a Traction és a Brain Control is hozzáférhetővé tette már szinte minden kódjukat), de a történet mégis két napja kezdődött. A Farbrausch ugyanis bejelentette, hogy elérhető korábbi demói és intrói forrása, szinte minden a Candytrontól a kkriegeren át egészen a Debrisig. Rögtön utána a Moppi publikálta a sajátjait, és a sor azóta napról napra bővül. Immáron a Conspiracy és az Excess is csatlakozott, sőt, az ASD is kiadta a tavalyi Assembly győztes demója forrásának egy részét.
Kattints a továbbra linkek tömkelegéhez!
Farbrausch: tools, demos, intros – https://github.com/farbrausch/fr_public
Moppi: tools – http://digestingduck.blogspot.com.au/2012/04/demopaja-sources.html
Conspiracy: tools, intros – http://conspiracy.hu/releases/Conspiracy_Source_Pack.zip
Excess: tools, demos – https://github.com/kusma/vlee and https://github.com/kusma/rocket
ASD: sample code – http://www.asd.gr/~navis/part_start_lines.cpp
Mudlord: sample code, framework – https://github.com/mudlord/framework64k
KeyJ: sample code – http://svn.emphy.de/scene/trunk/
Northern Dragons and Bawlz: sample code, framework – http://tmdc.scene.org/tmdc-template.zip
XPLSV: demos, sample code – https://github.com/mrdoob/xplsv_orsotheysay
Supersole: demos, sample code – https://github.com/sole/demoscene/tree/master/releases
Traction & Brainstorm: demos, intros – http://elsewhere.stc.cx/demoprogramming/
Brain Control: tools, intros – http://pouet.net/prod.php?which=58418
f0x & Lost Soul: tools, intros – http://demoscene.ru/plasticator/Plasticator_demotool.html
A lista folyamatosan bővül, így érdemes követni az alábbi pouet thread-et:
http://pouet.net/topic.php?which=8747
De kedvedre böngészhetsz a pouet publikus források kategóriájában is:
http://www.pouet.net/sourceprod.php
Külön köszönet Travis-nek aki szintén beküldte a hírt!
Az ASD link rossz, az említett pouet thredben is említik. Egyébként a mi releaseinkben is található valami src könyvtár…
Istenem, régen mit össze kerestem, hogy a felbontásokat hogyan lehet kilistázni:
while (EnumDisplaySettings(NULL,mode++,&Test)) if (Test.dmBitsPerPel==32) { /*…*/ }
Caiwan: 2008 óta fent van a Breakpoint websiteokon egy fapad setupdialog-nyitó kódom ami ezt elintézi helyetted :)
Gargaj: En pedig kb ket oraval ezelott szultem meg a sajatom vegleges valtozatat :) Mostmar van mukodo multisample tamogatas is.
Ahogy elnezegettem a kod tobbi reszet, technikai oldalrol semmi egetrngeto nincs benne, ami teljesen lenyugoz. (A mienk ennel sokkal bonyolultabb, de szeptemberbe meglatjuk mit sikerul ebbol kihozni :) )
Megtámadtak minket a marslakók, mindenki az internetbe menti ami menthető?
Mi ez a sok olvasni való?
Mi lesz ennek a következménye?
Miért!!!?
Azon gondolkodom erre, hogy reagálnak a kezdők, mint én, de nem tudom, bele merjek-e olvasni egyáltalán? Félek attól amit ott látok :)
Mindenesetre, Kössszi!
Mostantól lesz forráskód szépségverseny is?
Szerintem leszámolnak a DX9-el, ezért adják ki a kódokat.
…vagy talán leszámolnak végre magával a DX-szel is :P
Egy pillanatra elbizonytalanodtam, hogy valóban belenézzek-e egy-egy forrásba. Ez ugyanis teljesen különbözö okokból meglehetösen hasonló következményekkel járhat:
meglátom, hogy a zseniktöl én valóban fényévekre vagyok, és az esélytelenek nyugalmával a kardomba dölök.
meglátom, hogy a zseniktöl csak egy karnyújtásnyira vagyok, és a gyávaság és lustaság szégyenétöl vezérelve a kardomba dölök.
*facepalm* >> *facebook* >> *facedesk*
Amúgy éljen az open source!
ps. Üdv Teo! ^^”
Mindig csak a kifogasok :P
Az ASD kód nem semmi. :D
kt: aki úgy tud ilyet írni, hogy még valami értelmeset is csinál az megérdemli az Assembly győzelmet :)
ez kimaradt
http://demoscene.ru/plasticator/Plasticator_demotool.html
Thx, beratam
[…] Ryg of Farbrausch is régóta blogol de az ő témái nem épp a Story magazinba valók. Íme néhány, a tartalmat jól bemutató cím: “Half-edge based mesh representations”, “Quaternion differentiation”, “Buffer-centric IO”. Kép nem nagyon van az oldalon, van viszont több száz ∑ és ∫. Legizgalmasabb cikksorozatában a Debris technikai hátterét mutatja be meglehetősen aprólékosan, de a videokártyák működését feltérképező sorozata is igazi gyöngyszem. A blog vizuálisan szegényes kivitelezését ellensúlyozandó, legjobb ha olvasás előtt megnézed a Debrist. De akár le is töltheted forrással együtt: http://www.scene.hu/2012/04/18/demoscene-forraskod-domping […]